SELO

OPRICHTING van “Stichting Erediensten Luino en omgeving”  op 24 juni 2004.

1, Doel: De stichting heeft ten doel: het dienen van God in de ontmoeting met andere Christenen door het organiseren van activiteiten, indien mogelijk in samenwerking met plaatselijke kerken in de omgeving van Luino in Italië.
2. Middelen: De stichting tracht dit doel onder meer te bereiken door Nederlandstalige erediensten te organiseren in de omgeving van Luino in Italië
3. Grondslag: De grondslag van de Stichting is de Bijbel als het gezaghebbende Woord van God. De stichting erkent het belijden van de Kerk der eeuwen, zoals neergelegd in de Apostolische geloofsbelijdenis, de Geloofsbelijdenis van Nicea en weet zich tevens respectvol verbonden met het gereformeerd belijden, zoals dat in de catechismus van Heidelberg, en de Nederlandse Geloofsbelijdenis met de Dordtse leerregels is verwoord.

Het bestuur bestaat uit:

H.W. van Dorp
            J. Zondag
            J. Innemee
            M.N.Kreijenbroek.

SELO draagt zorg voor het organisatorische deel van de kerkdiensten. Dit gebeurt in nauwe relatie met de Waldenzer gemeente in Luino en de Protestantse Duits-Nederlandse gemeente in Caldana.

Voor vragen kunt u contact opnemen met info@Luino-kerk.nl

Bankgegevens:

NL41 INGB 0004 8059 23
    STICHT EREDIENST LUINO EN OMGEVING
    Maarn

Uiteraard voldoen wij aan de juridische eisen, zie daarvoor de Statuten: